Kumman valitset? / Hassut dilemmat

Kumman valitset?

Suomalaisista 65 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Joka oviaukko olisi 10 cm liian matala” kuin ”Joka tuoli olisi hieman liian korkea”.

Joka tuoli olisi hieman liian korkea35 %
Joka oviaukko olisi 10 cm liian matala65 %

Perustuu 156 pelaajan valintoihin.

Pelaa lisää →