Kumman valitset? / Hassut dilemmat
Kumman valitset?
Suomalaisista 65 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Joka oviaukko olisi 10 cm liian matala” kuin ”Joka tuoli olisi hieman liian korkea”.
Joka tuoli olisi hieman liian korkea35 %
Joka oviaukko olisi 10 cm liian matala65 %
Perustuu 156 pelaajan valintoihin.