Kumman valitset? / Suomi-aiheet

Kumman valitset?

Suomalaisista 68 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Talvi ilman sähköä” kuin ”Kesä ilman nettiä”.

Talvi ilman sähköä68 %
Kesä ilman nettiä32 %

Perustuu 109 pelaajan valintoihin.

Pelaa lisää →