Kumman valitset?
Suomalaisista 59 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Olisit sigma” kuin ”Olisit NPC”.
Olisit sigma59 %
Olisit NPC41 %
Perustuu 51 pelaajan valintoihin.
Suomalaisista 59 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Olisit sigma” kuin ”Olisit NPC”.
Perustuu 51 pelaajan valintoihin.