Kumman valitset? / Ruoka & arki
Kumman valitset?
Suomalaisista 60 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Joka ateria olisi jälkiruoka” kuin ”Joka ateria olisi aamupala”.
Joka ateria olisi aamupala40 %
Joka ateria olisi jälkiruoka60 %
Perustuu 63 pelaajan valintoihin.