Kumman valitset? / Ruoka & arki

Kumman valitset?

Suomalaisista 60 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Joka ateria olisi jälkiruoka” kuin ”Joka ateria olisi aamupala”.

Joka ateria olisi aamupala40 %
Joka ateria olisi jälkiruoka60 %

Perustuu 63 pelaajan valintoihin.

Pelaa lisää →