Kumman valitset? / Ruoka & arki

Kumman valitset?

Suomalaisista 60 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Olisit aina hieman liian täynnä” kuin ”Olisit aina hieman nälkäinen”.

Olisit aina hieman liian täynnä60 %
Olisit aina hieman nälkäinen40 %

Perustuu 81 pelaajan valintoihin.

Pelaa lisää →