Kumman valitset? / Ruoka & arki
Kumman valitset?
Suomalaisista 60 % valitsisi mieluummin vaihtoehdon ”Olisit aina hieman liian täynnä” kuin ”Olisit aina hieman nälkäinen”.
Olisit aina hieman liian täynnä60 %
Olisit aina hieman nälkäinen40 %
Perustuu 81 pelaajan valintoihin.